وبلاگ سوگند وبلاگ سوگند .

وبلاگ سوگند

پرستار سالمند در کرج با قیمت بسیار مناسب

استخدام پرستار سالمند کرج

استخدام پرستار در این دوره یک امر مهم و حیاتی است ، به این دلیل که مشغله های زیاد شما و خستگی ناشی از آن مانع رسیدگی شما به سالمند عزیزتان می شود ، از این رو مرکز آسایش مراقبتی ایده آل پرستاران خود را به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی به نقاط مختلف اعزام می کند. شما برای استخدام یک پرستار سالمند در کرج می توانید از این مرکز کمک بگیرید.لازم به ذکر است که مرکزمهرکان نو بر پرستار سالمند ، استخدام پرسالر کودک در کرج در فعالیت های تخصصی خود جای داده است . مرکز خدمات پرستاری در  با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده به شما این اطمینان خاطر را می دهد که از عزیزان شما به بهترین نحو مراقبت می کنند. مرکز برای استخدام یک پرستار یک قرارداد کتبی با مدت زمانی که شما به پرستار نیاز دارید، تنظیم می کند و شما آن را امضا می کنید. لازم به ذکر است که در مورد انتخاب پرستار شما حق انتخاب دارید و حتما یک جلسه ی مصاحبه ای با شما و پرستار مورد نظر برگزار می شود. شما در این جلسه می توانید سوالات خود را بپرسید. خدمات پرستاری در کرج این امکان را برای شما فراهم کرده است که در صورت تمایل به مدت ۴۸ ساعت به صورت آزمایشی پرستار را استخدام کنید و در صورت نارضایتی مرکز پرستار دیگری به شما معرفی خواهد کرد.

پرستار سالمند در منزل
پرستار سالمند به طور کلی به شخصی گفته میشود که وظایف پرستاری و مراقبت و انجام امور شخصی سالمند در منزل را دارد که این پرستاران از نظر تخصص و تحصیلات به چند دسته تقسیم میشوند که عبارتند از : مراقب و نگهدار ، بهیار ، پرستار.

مثلا اگر پدر و مادر عزیز شما از نظر جسمانی سلامت هستند و فقط برای انجام کار های شخصی نیاز به کمک و همراهی دارند ، متوانید از مراقب سالمند در منزل استفاده کنید اما اگر سالمند مورد نظر مشکلات فیزیکی و حرکتی دارد ، در این شرایط بهتر است ابتدا از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنید.

لازم به ذکر است که پرستاران مجموعه ما در مقاطع شبانه روزی ، روزانه و همچنین ساعتی و یا روز های تعطیل آماده ارائه خدمات در منزل هستند.

تمامی سالمندان نیاز به پرستار و نگهداری ندارند زیرا میتوانند برخی از کار ها را خودشان انجام دهند ، اما در مواقعی خاص توانایی هایشان را از دست میدهند و دیگر قادر به انجام امور نیستند و به فردی که همراهشان باشد نیاز دارد.

پرستار سالمند در منزل باید تخصص کافی در مراقبت از سالمند را داشته باشد و وظایف نگهداری از سالمند به نحو احسن انجام شود و شرکت نگهداری از سالمند می تواند به شما کمک کند تا یک مورد خوب را پیدا کنید.

انتخاب پرستار سالمند در منزل از مواردی است که باید در آن دقت کافی را داشه باشید و همچنین نکاتی را نسبت به شرایط مد نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب خوبی در مرکز پرستاری و همچنین خود پرستار داشته باشید.

با استخدام یک پرستار سالمند در منزل شما میتوانید به راحتی و حتی از راه دور عملکرد پرستار را بررسی کنید ، سلامت بیمار را چک کنید ، احساس آرامش و دوری از شلوغی و بیماری و ... را به سالمند هدیه دهید و همچنین شاهد بهبود وضعیت سالمند باشید.

چه زمانی به پرستار سالمند نیاز دارید ؟


ممکن است در حال تصمیم گیری برای استخدام پرستار در منزل باشید.علائم زیر مربوط به سالمندانی است که نیازمند پرستار در منزل هستند:

نیاز به مراقبت 24 ساعته
داشتن مشکلات حرکتی
سقوط (زمین خوردن) را تجربه کرده باشد
نیاز به مراقبت مکرر داشته باشد
تغییرات قابل توجهی در سلامتی و یا رفتار وی ایجاد شده باشد
در کار های روزمره مانند حمام کردن ، توالت ، غذا خوردن و حرکت به کمک نیاز داشته باشد
نتواند مصرف داروهای خود را مدیریت کند
نتواند به تنهای غذای مناسب رژیم غذایی خود را تهیه کند
برای خرید مواد غذایی نیاز به کمک داشته باشد و نتواند به تنهایی این کار را انجام دهد
علائم از دست دادن حافظه را داشته باشد ، مانند عدم توانایی در شناخت دوستان یا عزیزان
زمانی که سالمندان خواستار زندگی کردن به طور مستقل است و یا اعضای خانواده آنان زمان کافی برای نگهداری سالمندان را ندارند در چنین شرایطی پرستار سالمند بهترین گذینه میباشد.

شرح وظایف پرستار سالمند در منزل:
اجرای دستورات پزشکی
تزریق انسولین
گاواژ و لاواژ
مراقبت از زخم
مراقبت از سوند
تعویض پانسمان
سرم تراپی
تزریقات وریدی و عضلانی طبق دستور پزشک
کنترل درد
پیشگیری از عفونت
مانیتور فشار خون، قند خون، ضربان قلب، دمای بدن و تعداد تنفس
حفظ ارتباط با پزشک سالمند و گزارش تغییرات سلامتی و تغییرات نسخه دارویی سالمند و اجرای آن

نگهداری از سالمند در خانه یا خانه سالمندان
تغییر در نحوه عملکرد سالمندان همیشه دلیلی برای اینکه سالمندتان را به خانه سالمندان ببرید نیست. بسیاری از خانواده‌ها فکر میکنند با افزایش سن والدینشان، بهترین گزینه برای مراقبت از آنها خانه سالمندان است در صورتی که با استخدام پرستار سالمند در منزل نیز می توانید همان مراقبت هایی که در خانه سالمندان به عزیزانتان ارائه میشود را در خانه به صورت شخصی سازی شده و حتی با کیفیت بالاتری به آن ها ارائه دهید.

 از طرفی انتقال آنها به خانه سالمندان تاثیر منفی در روحیه و سلامتی شان میگذارد؛ زیرا بیشتر آن ها دوست دارند باقی عمرشان را نیز در خانه خود سپری کنند و با اعضای خانواده و دوستانشان معاشرت داشته باشند.

ازطرفی زمانی که مراقبت در منزل انجام شود عزیز سالمندتان از بیماری های مسری که در خانه سالمندان ممکن است وجود داشته باشد دور می ماند در نتیجه میتواند دوران پیری سالم تری را تجربه کند.

برخلاف نطر عموم نگهداری سالمند در منزل بسیار مقرون به صرفه است. هزینه خدمات پرستاری در منزل معمولا ارزان تر از بیمارستان ها و خانه های سالمندان است، در حالی که به اندازه مراقبت های پزشکی ارائه شده در بیمارستان یا خانه سالمندان موثر است

منبع

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۲۹ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)