وبلاگ سوگند وبلاگ سوگند .

وبلاگ سوگند

حقوق و استخدام پرستار خصوصي در منزل

پرستار خصوصي در منزل
ممكن است شما هم در زندگي خود شرايطي را در رابطه با افراد خانواده تجربه كرده و متوجه كمك يك پرستار شده باشيد. چنانچه والدين مسن شما داراي بيماري خاصي باشند، اين احساس نياز را بيشتر درك مي‌كنيد. اكثر افراد در زندگي امروزه شاغل هستند و رسيدگي به افرادي كه نياز به مراقبت دارند غير ممكن به نظر مي‌آيد.

استخدام پرستار خصوصي در منزل
امروزه مانند خيلي زمينه هاي ديگر كه بسيار راحت تر از قبل شده اند استفاده از خدمات درماني و مراقبتي نيز بسيار سهل و آسان شده است. ديگر نياز نيست براي هر مشكلي به مراكز درماني و بيمارستان ها مراجعه كرد، بلكه ميتوان بدون خروج از منزل و تنها با يك تماس تلفني از انواع خدمات پرستاري و مراقبتي استفاده كرد. با تماس با مراكز خدمات مراقبتي در منزل مانند سها سنتر ميتوانيد براي هر نيازي كه داريد پرستار خصوصي استخدام كنيد. بسياري ترجيح مي دهند براي اقداماتي مانند انواع تزريقات وريدي و عضلاني، پانسمان زخم، سرم تراپي كشيدن بخيه و مانند اين بجاي حضور در بيمارستان، پرستار در منزل آنها حضور يابد و نيازشان را برطرف كند. و همچنين افراد بسياري ميخواهند تا پرستار براي مراقبت از سالمندي كه دارند يا كودكشان در زمان هاي نياز بيايد و از آنها نگهداري كند. 

وظايف آموزشي پرستاري در منزل


يكي از خدماتي كه در زير مجموعه خدمت پرستاري در منزل گروه عرفان سلامت ارائه مي شود، خدمات آموزشي مي باشد. اين خدمات شامل آموزش بهداشت جسمي ، رواني، آموزش بهداشت ازدواج ، نحوه مراقبت از نوزاد، آموزش علائم بيماري ها و فوريت هاي پزشكي مي باشد. 
 آموزش رعايت موازين بهداشت جسمي، رواني، اجتماعي و معنوي ...
 توجه به وضعيت رشد و تكامل طبيعي فرد در سنين مختلف .
 آموزش و مشاوره به خانواده جهت تامين نيازهاي عاطفي، رواني فرد و نحوه برخورد در مورد عكس العمل هاي غيرطبيعي .
 آموزش بهداشت ازدواج .
 راهنمايي انجام مشاوره ژنتيكي در موارد ضروري .
 آموزش مراقبتهاي دوران بارداري و پس از زايمان .
 ارائه آگاهي در رعايت بهداشت و تنظيم خانواده ( دادن *** ضدبارداري ).
 آموزش نحوه مراقبت از نوزاد و شيرخوار .
 آموزش به خانواده جهت ترويج تغذيه با شير مادر .
 آموزش و راهنمايي براي مراجعه به موقع به مراكز بهداشتي جهت رفع مشكلات بهداشتي .
 آموزش رژيم غذايي مناسب به خانواده ( براي سنين و دوران هاي مختلف ) به منظور پيشگيري از عوارض ناشي ازكمبود موادغذايي با توجه به وظايف و آموزش هاي پرستاري .
 آگاهي دادن به خانواده براي مشاهده موارد مشكوك و هشداردهنده )مانند علائم بيماريها، عوارض ثانويه آنها .
 آموزش انجام به موقع معاينات فيزيكي ( قلب، ريه، فشارخون، شنوايي، حركتي و ) ... به منظور پيشگيري از عوارض .
 آموزش پرهيز از خود درماني و استفاده از داروها بدون تجويز پزشك .
آموزش پيشگيري از حوادث و صدمات در حد وظايف پرستاري .
 آموزش نحوه مواجه شدن در انجام كمك هاي اوليه در موارد فوريت ها ( گرفتاريهاي چشم، گوش، شكستگي  ها و ...) .
 آموزش نكات ايمني در سوانح و حوادث طبيعي (زلزله و ... ) در حد وظايف پرستاري .
 آموزش پيشگيري از سوء مصرف مواد .
 آموزش به خانواده به هنگام مواجهه شدن با بيماريهاي واگير و غيرواگير .
 بررسي وضعيت سلامت افراد خانواده و كنترل فشارخون به طور مرتب .
 آشنا كردن خانواده با علايم و نشانه هاي اوليه اختلالات رواني، در طول چرخه زندگي و احتراز از برخوردهاي نامناسب با مددجو .
 آموزش ضروري در جهت جلوگيري از ضايعات جسمي، حركتي ( در سنين مختلف ) و ارجاع موارد مشكوك به مراكز بهداشتي درماني جهت مشاوره به پزشك و انجام آزمايشات ضروري .
 آموزش پيشگيري از حوادث در مورد افراد آسيب پذير .
 آموزش نحوه پيشگيري از بيماريهاي بومي .
 آموزش رعايت اصول نگهداري بيمار در منزل .
*بديهي است موارد پيش گفت با توجه به نقش و توانائي پرستاران و بر اساس مدرك تحصيلي آنان صورت مي پذيرد .

هزينه و قيمت پرستار خصوصي در منزل و بيمارستان
مجموعه ما يك مركز است كه داراي كادري با تجربه و با دانش است كه تمامي خدمات را به بهترين شكل ارائه ميدهند.

پرستاران ما آماده ارائه خدمات به عنوان پرستار خصوصي هم هستند كه اين خدمات با كيفيت بالا و قيمت مناسب ارائه ميشود.

براي آگاهي از قيمت ها با ما تماس بگيريد.

منبع

https://mehreganno.com/page/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84


برچسب: پرستار خصوصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۰۲ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)

حقوق پرستار سالمند و كودك ماهيانه و ساعتي در كرج

اهميت استفاده از خدمات پرستار ساعتي در چيست؟
اغلب ما از اين مطلب آگاهي كامل داريم كه علم پزشكي مي ‌تواند در رابطه با سلامتي افراد بسيار مفيد و كاربردي باشد و مي ‌تواند در بازگرداندن توانايي جسماني افراد مؤثر واقع شود.

حال تصور كنيد هنگامي‌كه يك پرستار از تحصيلات متعدد در اين زمينه برخوردار است، مي ‌تواند مزاياي بسياري را براي بيماران در منزل به دنبال داشته باشد.

در نظر داشته باشيد استفاده از خدمات پرستار ساعتي در منزل تفاوت آن ‌چناني با ارائه خدمات در مطب يا بيمارستان‌ ها ندارد.

البته توجه به اين‌كه شما براي چه منظور از كمك ‌هاي يك پرستار كمك مي‌گيريد، مي ‌تواند تاثيرگذار باشد. تمامي تلاش پرستاران ساعتي اين است تا بتواند خدمات منحصر به ‌فردي را براي افراد به دنبال داشته باشند.

مهم‌ترين فعاليت آن ‌ها نگهداري بيماران و تشخيص سلامتي آن ‌ها مي ‌باشد. با توجه به اين‌كه در رابطه با اين امر آگاهي كافي دارند، در مواقع ضروري مي ‌توانند اقدامات لازم را براي سلامتي بيمار مدنظر به دنبال داشته باشند.
مهم‌ترين اهميتي كه براي استفاده از استخدام پرستار ساعتي عنوان مي ‌شود، راحتي افراد جامعه مي ‌باشد. به دليل اين‌كه برخي از افراد قادر به خارج شدن از منزل نيستند و ممكن است شرايط موجود براي نگهداري و مراقبت از آن‌ها فراهم نباشد و از مشكلاتي همچون بيماري ‌هاي متعدد رنج مي‌برند.

اين دسته از افراد مي ‌توانند از خدمات منحصر به ‌فرد استخدام پرستار ساعتي استفاده كنند. اين عملكرد سبب مي ‌شود كه بيماران ديگر در زمان ‌هاي طولاني در بيمارستان و مراكز درماني بستري نباشند و در منزل خود تحت نظارت يك پرستار از سلامت جسماني خود را باز يابند.

اين دسته از موارد مي ‌تواند عامل ‌هاي بسيار ناراحت‌كننده‌اي كه در بيمارستان ‌ها تجربه مي‌كنند را برطرف كند.

پرستار ساعتي از سالمند در منزل :


سالمندان جزو افرادي هستند كه با بالا رفتن سن نياز به نگهداري و مراقبت دارند و بايد به احساسات و عواطفشان رسيدگي شود. زندگي هاي امروزي بستري را فراهم ساخته تا خانواده‌ها كمتر بتوانند در خدمت سالمندان عزيزشان باشند زيرا با مشاغل و كارهاي گوناگون درگير هستند. .
هنگامي كه در خانه نيستند و زمان رسيدگي و نگهداري از سالمند دلبندشان را ندارند از يك پرستار سالمند در منزل كمك ميگيرند. پرستاري كه در نبود آنها بتواند با علم و تجربه اي كه دارد اوقات خوب و دلپذيري براي سالمند عزيز شان فراهم كند. ويژگي‌هاي بارزي كه يك پرستار سالمند ساعتي در منزل بايد داشته باشد مي‌توان به منظم و دقيق بودن ، متخصص بودن در انجام كارهاي سالمندان، داشتن قواي بدني لازم براي انجام كارهاي روزمره سالمند و … اشاره كرد.

ويژگي هايي كه يك پرستار نيمه وقت بايد داشته باشد؟
پرستار ساعتي در منزل نيز مانند پرستار تمام وقت در منزل، بايد خصوصيات و وظايف مشخصي داشته باشد. 

در برخي موارد حتي وظايف پرستار ساعتي حساس تر است و بايد با كيفيت بيشتري همراه باشد، زيرا اين پرستاران تنها چند ساعت در اختيار مددجو هستند، بنابراين ارائه خدمات بهترين شكل و با كيفيت بالا مي تواند علاوه بر رضايت فرد تحت مراقبت، رضايت خانواده ها را نيز جلب نمايد. در ادامه  ويژگي هايي كه يك پرستار نيمه وقت بايد داشته باشد، آورده شده است:

مديريت زمان و داشتن نظم و مقررات
پرستار ساعتي در منزل بايد طي برنامه منظم و مشخص در محل‌ حاضر شود. او بايد در ساعت تعيين شده حاضر باشد و سر ساعت نيز محل كار خود را ترك كند.

همدلي و ايجاد ارتباط عاطفي
همدلي توانايي درك ديگران و ايجاد رابطه عاطفي يا احساسي با آنها است. براي پرستار، اين بدان معناست كه خود را جاي مددجو بگذارد و تلاش كند بفهمد كه او چگونه دنياي اطرافشان را درك مي كند.  اگر قرار است پرستاران نيازهاي بيمار خود را به دقت شناسايي كنند و پاسخ هاي عاطفي آنها را به مراقبت درك كنند، داشتن احساس قوي همدلي بسيار مهم است.

داشتن مهارت هاي ارتباطي
مهارت هاي ارتباطي صحيح از مهمترين ويژگي هاي پرستار در منزل است. مهارت هاي ارتباطي همچنين يك ابزار درماني است كه ارائه دهندگان مراقبت هاي بهداشتي از آن براي ايجاد روابط بين فردي با فرد مددجو استفاده مي كنند.

داشتن توانايي جسميو روحي بالا
پرستار ساعتي در منزل با وظايف حساس و سنگيني روبروست و اين مي تواند از نظر جسمي، عاطفي و ذهني سخت باشد. بنابراين داشتن توان جسمي و روحي بالا شرايط را براي مراقبت بهتر فرد مددجو فراهم مي كند.

حفظ آراستگي و مرتب بودن
آراستگي و مرتب بودن از ديگر ويژگي‌هاي پرستار ساعتي در منزل است كه نشان دهنده اهميت و احترام به فرد تحت مراقبت است.

وظايف پرستار ساعتي بيمار و سالمند
انجام كارهايي كه به او محول شده در كمترين زمان و بهترين كيفيت
داشتن هماهنگي لازم با خانواده ي سالمند در انجام امور سالمند
منظم و مرتب بودن، وقت شناس بودن
برقرار كردن رابطه خوب و عاطفي با سالمند
حمام بردن سالمند و نظافت شخصي وي
به بيرون بردن سالمند براي تفريح ، قدم ‌زدن ‌درپارك يا دوچرخه سواري
انجام فعاليت‌هاي آموزشي براي سالمند مثل كتاب خواندن يا يادگيري بازي يا سرگرمي جديد
انجام تفريحات سالم و بازي‌هاي آموزشي براي سالمنداني كه مشكلات فكري يا روحي دارند و بردن آنها به بيرون يا پارك در زمان هايي كه با هماهنگي خانواده ها باشد.
شستشو و مراقبت، پانسمان ، كارهاي مربوط به ادرار و مدفوع، درست كردن غذا و دادن غذا به بيماران زخم بستري
جابجايي بيمار ، ماساژ دادن به بدن براي اينكه خون در بدن بيمار در گردش باشد.
انجام كارهايي كه مربوط به توالت بيمار است ، از كارهايي مي باشد كه يك پرستار در منزل براي بيماران داراي ضايعه نخاعي يا مشكلات جسمي ، بايد انجام دهد .

هزينه پرستار ساعتي در منزل
هزينه‌اي كه براي استخدام پرستار ساعتي در منزل پرداخت خواهيد كرد،‌ بسته به درخواست شما تعرفه‌ي متفاوتي خواهد داشت.

به عنوان مثال اگر براي چند روز و يا چند ماه،‌ پرستار ساعتي در منزل استخدام كنيد،‌ طبيعي است كه هزينه‌ي پرداختي شما نيز افزايش پيدا خواهد كرد. 

هم چنين عواملي از قبيل فاصله‌ي محل خدمت پرستار از منزل شما، و نوع بيماري و يا فردي كه از وي مراقبت خواهد كرد، در هزينه‌ي دريافتي از شما تاثير خواهد داشت.

چرا بسياري از خانواده ها خدمات پرستار بيمار در منزل را انتخاب مي‌كنند؟
استفاده از خدمات پرستار بيمار در منزل مزيت هاي بسياري براي خانواده ها دارد. پرستار بيمار در منزل به خوبي مي داند چگونه از بيمار شما مراقبت كند و روند بهبودي و انگيزه بيمار به زندگي و حس خوب را افزايش دهد. شما با استفاده از آموزش ها و تجربيات پرستار بيمار در منزل مي توانيد اين دوران سخت را پشت سر بگذاريد. بدون شك مراقبت و نگهداري از بيمار در منزل فشار مضاعفي را بر خانواده ها اضافه خواد كرد. بنابراين تمامي خانواده هايي كه از خدمات پرستار بيمار در منزل استفاده كرده اند رضايت خود را از اين انتخاب به ما اعلام كرده اند.
مزيت مهم ديگر استفاده از خدمات پرستاري در منزل علاوه بر افزايش آسايش و رفاه خانواده، كاهش هزينه هاي مراقبت از بيمار به يك هزينه ثابت ماهيانه خواهد بود؛ زيرا بسياري از خانواده ها براي دريافت خدمات درماني مانند تزريقات و پانسمان، ماساژ و مراقبت از عضو آسيب ديده و ... مكررا بايد به مراكز خدمات درماني مراجعه مي كردند. هزينه رفت و آمد و همچنين هزينه ويزيت و درمان باعث شده است تا مشتريان ما استفاده از خدمات پرستار در منزل را بسيار به صرفه و پرفايده بدانند.

منبع

https://mehreganno.com/page/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84


برچسب: پرستار ساعتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۵:۵۶ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)

استخدام پرستار در بيمارستان و منزل البرز كرج

پرستار بيمار در منزل در واقع حضور يك فرد باتجربه است كه با هدف افزايش رفاه و آسايش فرد بيمار و خانواده او ارائه خدمات مي كند.

ممكن است فردي در شرايطي باشد كه نياز به مراقبت و پرستاري در خانه داشته باشد. در اين موقعيت استخدام پرستار بيمار كه تخصص كافي در زمينه بيماري و هم چنين تجربه زياد داشته باشد و بتواند در پروسه درمان بيماري در منزل به فرد بيمار كمك و ياري دهد بسيار ضروري است.

افراد بسياري بدليل شلوغي و آلودگي محيط بيمارستان تمايل دارند كه روال درمان در منزل شخصي و در آرامش كامل انجام شود.

موسسه پرستاري مهرگان نو در جهت رفاه حال بيماران گرامي و خانواده هايشان خدمات اعزام پرستار بيمار در منزل را به صورت روزانه، ساعتي و شبانه روزي ارائه مي دهد.

پرستار بيمار در منزل چه خدماتي را ارائه مي دهد؟

وظايف پرستار بيمار در منزل، همانطور كه از نام آن مشخص است، مراقبت و نگهداري از فرد بيمار در خانه خود مي باشد. بطور كلي پرستار بايد تجربه و دانش كافي در زمينه بيماري مربوطه را داشته باشد.

دادن دارو به بيمار طبق تجويز پزشك معالج
بررسي وضعيت بيمار مثل چكاپ زمانبندي شده فشار خون
 تعويض پانسمان
انجام انواع تزريقات
 انجام فيزيوتراپي در منزل
تنظيم برنامه مراقبتي روزانه 
نظارت بر وضعيت بهداشت فردي بيمار
نظارت بر تغذيه بيمار و انجام توصيه هاي تغذيه اي با توجه به نوع بيماري
انجام تغذيه با گاواژ يا تغذيه وريدي
مراقبت از سوند بيمار و انجام سونداژ
مراقبت از زخم و بخيه بيمار
مراقبت از زخم هاي ديابتي
پيشگيري از زخم بستر و مراقبت از زخم بستر
تغيير پوزيشن دادن به بيمار براي جلوگيري از زخم ديابت
كمك به حركت و جابجايي بيمار و آموزش هاي لازم جهت چگونگي شروع حركت و استفاده از عضلات 
توجه به بهداشت روان بيمار
 گاها ممكن است بيمار يك سالمند و يا كودك باشد كه در اين حالت پرستار سالمند متخصص و آشنا به بيماري و يا يك پرستار كودك آشنا با موضوعات و بيمارهاي كودكان به منزل شما اعزام خواهد شد.

چرا از خدمات پرستار بيمار در منزل بايد استفاده كنيم؟
استفاده از خدمات پرستاري در منزل اين امكان را براي فرد بيمار ايجاد مي كند كه در منزل از احساس امنيت و آرامش بيشتري برخوردار باشد.
بيمار وقتي در خانه خود تحت مراقبت قرار مي گيرد، با سرعت بيشتري بهبود مي يابد و كيفيت زندگي نيز در او بالاتر خواهد بود.
از ديگر مزاياي استفاده از خدمات پرستاري در منزل، به صرفه بودن هزينه هاي پرستاري نسبت به خدمات بستري در بيمارستان است.
خانواده ها به صورت مستقيم از روند بهبودي بيمارشان مطلع مي شوند و همچنين پرستار با توجه به زمانبندي كه از سوي خانواده تعيين مي شود در منزل حضور پيدا مي كند
پرستار در منزل از چه بيماراني مراقبت مي كند؟

موسسه پرستاري مهرگان نو، كادر درماني و مراقبتي خود را با طيف گسترده اي از بيماران در جهت بهبودي و سلامتي آنان با سرعت عمل زياد و كيفيت عالي ارائه مي دهد.

 پرستاري و مراقبت از بيماران ICU
 پرستاري و مراقبت از بيماران CCU
 پرستاري و مراقبت از بيماران CVA
 پرستاري و مراقبت از بيماران CP
 پرستاري و مراقبت از بيماران MS و ALS
 پرستاري و مراقبت از بيماران جراحي شده
 پرستاري و مراقبت از بيماران در بستر 
 پرستاري و مراقبت از بيماران سرطاني
پرستاري و مراقبت از بيماران قلبي
 پرستاري و مراقبت از بيماران اعصاب و روان
پرستاري و مراقبت از بيماران پاركينسون ،آلزايمر
 
پرستاري از بيماران و سالمندان آلزايمر
بيماري آلزايمر نوعي اختلال در عملكرد مغز است كه توانايي ذهني فرد را به مرور زمان از كنترل خارج مي كند.

بيماري آلزايمر به تدريج پيشرفت مي كند اما سرعت تحليل اين بيماري در بين افراد متفاوت است. به عنوان مثال برخي از افراد در همان مراحل ابتدايي بيماري ، توانايي و قدرت انجام فعاليت هاي روزانه را از دست مي دهند اما برخي ديگر ممكن است در مراحل بعدي با اين مشكلات مواجه شوند.

مراقبت و پرستاري از بيماران آلزايمري نياز به تخصص و آموزش دارد. پرستار بيمار آلزايمري بايد شرايط مناسبي را براي فرد فراهم كند چرا كه تاثير مستقيمي در روحيه بيمار دارد.

پرستاري از بيماران و سالخوردگان پاركينسون
پرستار پاركينسون يك متخصص است كه مهارت هاي بسياري در زمينه كنترل بيماري و عوارض داروها و تنظيم آن جهت كنترل علائم و ديگر امور مربوط به بيماري دارد.

بيماري پاركينسون در صورت پيشرفت مي تواند وضعيت افراد را آسيب پذيرتر كند در نتيجه خدمات پرستاري به خصوص پرستار بيمار در منزل خدمتي مقرون به صرفه و بيمار محور است و تمامي بخش هاي مراقبت از فرد بيمار را كه نشانه كارآزمودگي نقش پرستار مي باشد را تداعي مي كند.

پرستار بيمار پاركينسون بايد برخي روزها در انجام كارهاي روزانه به او كمك كند و بقيه روزها فقط به او زمان بدهد كه كارهايش را خودش انجام دهد.

پرستاري از بيماران تشنجي
بيماري تشنج عبارتست از تخليه ناگهاني و عصبي سلول هاي مغز. تشنج در واقع تركيبي از تمام فعاليت هاي حركتي، حسي و رواني مغز است كه مي تواند تمام مغز يا بخشي از آن را درگير نمايد . پرستاري از بيمار تشنجي امري مهم و حساس است.

تشنج در دو حالت پيش مي آيد :

 به صورت منطقه اي و در يك قسمت از مغز درگير مي شود 

به صورت عمومي و در تمام مغز به يكباره ايجاد مي شود.

پرستاري از بيماران تنفسي
سيستم تنفسي يكي از حياتي ترين سيستم هاي بدن است كه بدون عملكرد مناسب، زندگي فرد را در معرض خطر قرار مي دهد.

اين سيستم به همراه سيستم قلبي و عروقي با انتقال اكسيژن به بافت ها و دفع دي اكسيد كربن از بدن، نقش بسيار مهمي در بقاي سلول ها و عملكرد طبيعي آن ها به عهده دارد.

امروزه با پيشرفت مراقبت ها لازم است كه پرستاران آمادگي مراقبت در مكان هاي مختلف من جمله منزل را در كليه مراحل بيماري داشته باشند.

موسسه پرستاري مهرگان نو با برخورداري از بهترين كادر پرستاري جهت مراقبت و پرستاري از بيماران تنفسي و با بهترين كيفيت به صورت شبانه روزي آمادگي ارائه خدمات را دارد.

پرستار شبانه روزي در منزل
پرستار شبانه روزي بيمار در منزل مراقبت و نگهداري از بيمار را به عهده دارد. لازم است پرستاري كه  از بيمار مراقبت مي كند، تخصص و تجربه كافي در زمينه بيماري مربوطه را داشته باشد.

هم چنين پرستار باتجربه مواردي را به طور منظم مواردي چك مي كند مثل:

دادن دارو به بيمار طبق تجويز پزشك معالج
 بررسي وضعيت بيمار مثل چكاپ زمانبندي شده فشار خون
 تعويض پانسمان
 تزريقات
 انجام فيزيوتراپي در منزل
پرستار بيمار رواني
بيماران اعصاب و روان يكي از گروه هاي مهمي هستند كه نيازمند دريافت خدمات مراقبتي و پرستاري در منزل مي باشند و هم چنين لازم است فرد پرستار دانش كافي و مهارت بالايي در زمينه مراقبت از اين بيماران را داشته باشد.

خدمات پرستار بيمار رواني يكي از خدماتي است كه موسسه پرستاري مهرگان نو با استفاده از كادر درمان خوب و حرفه اي و در جهت رفاه بيشتر خانواده ها ارائه مي دهد.

پرستار بيمار زخم بستر
زخم بستر در نتيجه فشار ممتد و طولاني مدت بر پوست ايجاد مي شود. زخم بستر اغلب در نقاطي از بدن ايجاد مي شود كه پوست روي برجستگي استخواني قرار گرفته است مثل كتف ها، جناغ، آرنج ها، زير باسن، زير زانو و پاشنه.

زخم بستر عموما در افرادي ايجاد شود كه مدت زمان طولاني را در يك موقعيت مي گذرانند و توانايي تغيير وضعيت خود را ندارند.

پرستار بيمار زخم بستر بايد وضعيت تغذيه بيمار را چك كند.

پرستار بيمار سرطاني
ابتلا به بيماري سرطان يكي از شايع ترين علل مرگ و مير در دنياست. اين بيماري علاوه بر حمايت هاي درماني نياز به حمايت عاطفي و انرژي بسياري جهت مقابله دارد.

به همين دليل خانواده ها تلاش مي كنند تا بهترين شرايط را براي عزيزانشان فراهم نمايند. 

مراقبت و نگهداري از بيماران سرطاني امري بسيار مهم مي باشد در واقع پرستار بيمار سرطاني به معني كمك به تقويت بنيه جسمي ، روحي و معنوي بيمار است. 

پرستار بيمار سكته مغزي
 سكته يك آسيب مغزي است كه باعث ايجاد اختلال جريان خون در بخشي از مغز مي‌شود.

با افزايش تعداد سكته هاي مغزي در كشور راهكارهاي مراقبتي پس از سكته براي بيماران از اهميت بسيار بالايي برخورداراست.

مراقبت و پرستاري از بيمار نيازمند آگاهي و دانش است. لازم است پرستار بيمار سكته مغزي وضعيت فرد را به طور منظم كنترل كند زيرا نقش مهمي در بهبود فرآيند بيماري دارد.

پرستار بيمار سكته قلبي
بيماري قلبي يكي از شايع ترين بيماري ها در عصر حاضر است. افراد بدلايل مختلف مجبورند براي تامين معاش خود و عزيزانشان مشغول به كار شوند و فشار و استرس ناشي از كارهاي سخت و طاقت فرسا سبب افزايش روند اين بيماري در بين اشخاص شده است.

مراقب و پرستار بيمار سكته قلبي مسئوليت مهم و حساسي مي باشد چرا كه اين افراد نيازمند دقت و توجه در زمينه هاي مختلفي مي باشند.

پرستار بيمار فشار خون
فشار خون يكي از بيماري هايي است كه بيشتر افراد به آن مبتلا مي شوند. اندازه گيري فشار خون يكي از راه هاي تشخيص سلامت فرد مي باشد.

فشار خون بالا ، شخص را آماده ابتلا به سكته مغزي و سكته قلبي مي كند. 

موسسه مهرگان نو، خدماتي را تحت عنوان پرستار بيمار فشار خون در منزل به شما عزيزان ارائه مي دهد. اين مراقبين وظيفه حفظ و مراقبت از بيماران فشار خون بالا را به عهده دارند و هم چنين به نكات درماني بيماري توجه بيشتري دارند و اين نكات را براي فرد برنامه ريزي مي كنند تا فرد هرچه سريعتر سلامتي خود را بازيابد.

پرستاري از بيماران لوسمي
بيماري لوسمي يكي از سرطان هاي مربوط به سلول هاي سفيد خون در مغز استخوان يا بافت هاي غدد لنفاوي مي باشد. اين سلول ها تكثير پيدا مي كنند، داخل بافت جمع مي شوند و به داخل جريان خون مي ريزند و نهايتا ساير بافت ها را نيز درگير مي كنند.

موسسه پرستاري مهرگان نو علاوه بر بهره مندي از پرستاران آموزش ديده براي بيماران لوسمي ، خدمات پرستار بيمار لوسمي را نيز با بهترين كادر درماني و تجهيزات نوين ارائه ميدهد.

شرايط استخدام پرستار بيمار در منزل

براي استخدام پرستار در منزل حتما از طريق مراكز ارائه دهنده خدمات پرستاري در منزل كه با مجوز وزارت بهداشت و آموزش پزشكي فعاليت مي كنند اقدام كنيد.

مراكز معتبر را بيابيد و خدمات آنها را با يكديگر مقايسه كنيد. با توجه به اينكه احتمال تغيير در وضعيت سلامتي بيمار در طول شبانه روز وجود دارد ترجيحا از مراكزي كه خدمات شبانه روزي ارائه مي دهند استفاده كنيد.

در زمان استخدام پرستار براي بيمار بايد به نكات مهمي مثل تجربه كاري پرستار، برخورد پرستار با بيمار، قابل اعتماد بودن پرستار، اولويت دادن نيازهاي بيمار، آمادگي پرستار براي موقعيت هاي اضطراري توجه ويژه داشته باشيد.

موسسه پرستاري مهرگان نو با پشتيباني 24 ساعته از زمان انعقاد قرارداد تا انتهاي آن در كنار شماست تا بهترين خدمات را براي شما فراهم كند.

منبع

https://mehreganno.com/post/2/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1


برچسب: پرستار بيمار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۸:۴۴ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)

هزينه خدمات مراقبتي پرستاري كودك در منزل

خدمات پرستاري و نگهداري از كودك(بچه)در منزل كرج

شركت خدمات پرستاري مهرگان نو ارائه دهنده خدمات نگهداري و پرستاري از كودك در كرج با سالها سابقه موفق و با برخورداري از پرسنلي مجرب و متهد در زمينه نگهداري از كوكان و بچه ها در منزل در كرج،دنياي كودكان دنياي عجيب، حساس و دلنشيني است. هر يك از ما تجربه ي زندگي و برخورد با يك كودك را داشته ايم، حال خواهر يا بردار كوچكترمان و يا فرزند خودمان. زندگي در دنياي بچه ها و ارتباط با آنها علاوه بر داشتن جذابيت و شيريني هاي خاص خودش، مشكلات و دردسرهايي هم دارد كه بيشتر مادران از اين موضوع به خوبي آگاه هستند.نگهداري از كودك در اكثر اوقات بيش از اينكه يك كار سرگرم كننده باشد، تبديل به يك وظيفه ي حساس مي شود كه نيازمند صبر، دلسوزي، اگاهي و آموزش است. چه بسا ديده ايم مادراني را كه به دليل سن كم و نداشتن تجربيات كافي در برخورد با فرزند خردسال خود دچار مشكل مي شوند و يا مادران و پدراني كه به دليل شغل خود و مشغله هاي كاري نمي توانند به صورت روزانه مدت زمان كافي را با بچه ها بگذرانند و نگهداري از كودكان خود را به بهترين شكل انجام دهند. در شرايطي ديگر امكان دارد كودك مبتلا به بيماري خاص و يا ناتواني هاي جسمي، حركتي يا ذهني باشد و به همين دليل مراقبت و نگهداري او سخت مي گردد. جداي از اينكه كودكان به محبت و توجه از جانب والدين و خواهر و برادر خود نياز دارند، اينكه پدر و مادر بتوانند به خوبي از آنها نگهداري كنند و تامين كننده ي نيازهاي سلامتي، رشد جسمي و فكري و آموزش و تعليم وي باشند، از اهميت زيادي برخوردار است. حال با توجه به زندگي هاي امروزي كه عمدتا با مشغله هاي كاري مواجه است، كمك گرفتن از يك پرستار بچه دور از ذهن نيست و خيلي از خانواده ها بنا به شرايط زندگي خود و همچنين نيازهاي كودك و سن و سال وي، به صورت تمام وقت يا پاره وقت  از اين خدمات استفاده مي كنند. البته بسيار توصيه شده است كه تا قبل از يك سالگي نگهداري از كودك توسط خود مادر انجام شود، تا كودك بتواند در اين سن كم و بسيار حساس، به ميزان كافي از مهر و محبت مادري بهره مند شود.

چه زماني به پرستار كودك نياز داريد ؟
ميدانيم نگران هستيد،تمام تلاشمان را براي برطرف كردن نگراني شما جهت نگهداري و مراقبت از كودك عزيزتان برطرف خواهيم كرد.

با خدمات پرستار كودك در منزل ما مي توانيد مطمئن باشيد مراقبت جامعي از كودكتان توسط پرستاران بسيار آموزش ديده كه از فيلتر هاي مختلفي زير نظر مديريت مجموعه ارائه خواهد شد. پرستاران ما خودشان مادر هستند. به همين علت در ارائه مراقبت از نوزادان تازه متولد شده و مراقبتهاي بعد از زايمان تجربه فراواني دارند. برخي از خدمات شركت ميعادگاه دنياي آرامش عبارتند از:

پرستاري از مادر ( پس از زايمان، اكثر مادران دچار افسردگي پس از زايمان مي شوند. حمايت احساسي ميتواند به مادر كمك كند كه بهبود يابد و از مادر بودنش لذت ببرد.مادر در اين زمان نياز به درك شدن بيشتري دارد. پرستاري بعد از عمل و پس از زايمان براي مادر براي بهبود كامل بسيار مهم است. بنابراين اگر شما به دنبال يك پرستار حرفه اي براي حمايت ازمادر هستيد ما همراهيتان ميكنيم تا بتوانيم نگراني مادر را جهت امورات منزل برطرف كنيم)
مراقبت از نوزاد ( نوزاد تازه متولد شده بسيار ظريف مي باشد و به مراقبت ويژه نياز دارد. براي كمك به مادر و پرستاري از كودك، مراقبين ما به طور خاص آموزش داده مي شوند)
با ما براي خدمات پرستار كودك در منزل همراه باشيد و از مادر بودن خود لذت ببريد.
پرستاران ما به طور كامل به ارائه مراقبت هاي ويژه  پس از زايمان به مادر و پرستاري از كودك تازه متولد شده كمك مي كنند.

هزينه خدمات مراقبتي پرستاري بچه در منزل


تعرفه هاي خدمات پرستاري در منزل ساليانه توسط شوراي عالي بيمه و خدمات درماني به مراكز خدمات مراقبتي و پرستاري ابلاغ مي شود. بايد به اين نكته توجه داشت كه شرايط خانواده ها و خدماتي كه مد نظر دارند بسيار متفاوت است و ميتواند بر هزينه پرداختي تاثيرگذار باشد.


برچسب: پرستار كودك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۴۸ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)

پرستار سالمند در كرج با قيمت بسيار مناسب

استخدام پرستار سالمند كرج

استخدام پرستار در اين دوره يك امر مهم و حياتي است ، به اين دليل كه مشغله هاي زياد شما و خستگي ناشي از آن مانع رسيدگي شما به سالمند عزيزتان مي شود ، از اين رو مركز آسايش مراقبتي ايده آل پرستاران خود را به صورت ساعتي، روزانه و شبانه روزي به نقاط مختلف اعزام مي كند. شما براي استخدام يك پرستار سالمند در كرج مي توانيد از اين مركز كمك بگيريد.لازم به ذكر است كه مركزمهركان نو بر پرستار سالمند ، استخدام پرسالر كودك در كرج در فعاليت هاي تخصصي خود جاي داده است . مركز خدمات پرستاري در  با داشتن كادري مجرب و آموزش ديده به شما اين اطمينان خاطر را مي دهد كه از عزيزان شما به بهترين نحو مراقبت مي كنند. مركز براي استخدام يك پرستار يك قرارداد كتبي با مدت زماني كه شما به پرستار نياز داريد، تنظيم مي كند و شما آن را امضا مي كنيد. لازم به ذكر است كه در مورد انتخاب پرستار شما حق انتخاب داريد و حتما يك جلسه ي مصاحبه اي با شما و پرستار مورد نظر برگزار مي شود. شما در اين جلسه مي توانيد سوالات خود را بپرسيد. خدمات پرستاري در كرج اين امكان را براي شما فراهم كرده است كه در صورت تمايل به مدت ۴۸ ساعت به صورت آزمايشي پرستار را استخدام كنيد و در صورت نارضايتي مركز پرستار ديگري به شما معرفي خواهد كرد.

پرستار سالمند در منزل
پرستار سالمند به طور كلي به شخصي گفته ميشود كه وظايف پرستاري و مراقبت و انجام امور شخصي سالمند در منزل را دارد كه اين پرستاران از نظر تخصص و تحصيلات به چند دسته تقسيم ميشوند كه عبارتند از : مراقب و نگهدار ، بهيار ، پرستار.

مثلا اگر پدر و مادر عزيز شما از نظر جسماني سلامت هستند و فقط براي انجام كار هاي شخصي نياز به كمك و همراهي دارند ، متوانيد از مراقب سالمند در منزل استفاده كنيد اما اگر سالمند مورد نظر مشكلات فيزيكي و حركتي دارد ، در اين شرايط بهتر است ابتدا از خدمات ويزيت پزشك در منزل استفاده كنيد.

لازم به ذكر است كه پرستاران مجموعه ما در مقاطع شبانه روزي ، روزانه و همچنين ساعتي و يا روز هاي تعطيل آماده ارائه خدمات در منزل هستند.

تمامي سالمندان نياز به پرستار و نگهداري ندارند زيرا ميتوانند برخي از كار ها را خودشان انجام دهند ، اما در مواقعي خاص توانايي هايشان را از دست ميدهند و ديگر قادر به انجام امور نيستند و به فردي كه همراهشان باشد نياز دارد.

پرستار سالمند در منزل بايد تخصص كافي در مراقبت از سالمند را داشته باشد و وظايف نگهداري از سالمند به نحو احسن انجام شود و شركت نگهداري از سالمند مي تواند به شما كمك كند تا يك مورد خوب را پيدا كنيد.

انتخاب پرستار سالمند در منزل از مواردي است كه بايد در آن دقت كافي را داشه باشيد و همچنين نكاتي را نسبت به شرايط مد نظر داشته باشيد تا بتوانيد انتخاب خوبي در مركز پرستاري و همچنين خود پرستار داشته باشيد.

با استخدام يك پرستار سالمند در منزل شما ميتوانيد به راحتي و حتي از راه دور عملكرد پرستار را بررسي كنيد ، سلامت بيمار را چك كنيد ، احساس آرامش و دوري از شلوغي و بيماري و ... را به سالمند هديه دهيد و همچنين شاهد بهبود وضعيت سالمند باشيد.

چه زماني به پرستار سالمند نياز داريد ؟


ممكن است در حال تصميم گيري براي استخدام پرستار در منزل باشيد.علائم زير مربوط به سالمنداني است كه نيازمند پرستار در منزل هستند:

نياز به مراقبت 24 ساعته
داشتن مشكلات حركتي
سقوط (زمين خوردن) را تجربه كرده باشد
نياز به مراقبت مكرر داشته باشد
تغييرات قابل توجهي در سلامتي و يا رفتار وي ايجاد شده باشد
در كار هاي روزمره مانند حمام كردن ، توالت ، غذا خوردن و حركت به كمك نياز داشته باشد
نتواند مصرف داروهاي خود را مديريت كند
نتواند به تنهاي غذاي مناسب رژيم غذايي خود را تهيه كند
براي خريد مواد غذايي نياز به كمك داشته باشد و نتواند به تنهايي اين كار را انجام دهد
علائم از دست دادن حافظه را داشته باشد ، مانند عدم توانايي در شناخت دوستان يا عزيزان
زماني كه سالمندان خواستار زندگي كردن به طور مستقل است و يا اعضاي خانواده آنان زمان كافي براي نگهداري سالمندان را ندارند در چنين شرايطي پرستار سالمند بهترين گذينه ميباشد.

شرح وظايف پرستار سالمند در منزل:
اجراي دستورات پزشكي
تزريق انسولين
گاواژ و لاواژ
مراقبت از زخم
مراقبت از سوند
تعويض پانسمان
سرم تراپي
تزريقات وريدي و عضلاني طبق دستور پزشك
كنترل درد
پيشگيري از عفونت
مانيتور فشار خون، قند خون، ضربان قلب، دماي بدن و تعداد تنفس
حفظ ارتباط با پزشك سالمند و گزارش تغييرات سلامتي و تغييرات نسخه دارويي سالمند و اجراي آن

نگهداري از سالمند در خانه يا خانه سالمندان
تغيير در نحوه عملكرد سالمندان هميشه دليلي براي اينكه سالمندتان را به خانه سالمندان ببريد نيست. بسياري از خانواده‌ها فكر ميكنند با افزايش سن والدينشان، بهترين گزينه براي مراقبت از آنها خانه سالمندان است در صورتي كه با استخدام پرستار سالمند در منزل نيز مي توانيد همان مراقبت هايي كه در خانه سالمندان به عزيزانتان ارائه ميشود را در خانه به صورت شخصي سازي شده و حتي با كيفيت بالاتري به آن ها ارائه دهيد.

 از طرفي انتقال آنها به خانه سالمندان تاثير منفي در روحيه و سلامتي شان ميگذارد؛ زيرا بيشتر آن ها دوست دارند باقي عمرشان را نيز در خانه خود سپري كنند و با اعضاي خانواده و دوستانشان معاشرت داشته باشند.

ازطرفي زماني كه مراقبت در منزل انجام شود عزيز سالمندتان از بيماري هاي مسري كه در خانه سالمندان ممكن است وجود داشته باشد دور مي ماند در نتيجه ميتواند دوران پيري سالم تري را تجربه كند.

برخلاف نطر عموم نگهداري سالمند در منزل بسيار مقرون به صرفه است. هزينه خدمات پرستاري در منزل معمولا ارزان تر از بيمارستان ها و خانه هاي سالمندان است، در حالي كه به اندازه مراقبت هاي پزشكي ارائه شده در بيمارستان يا خانه سالمندان موثر است

منبع

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۲۹ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)