وبلاگ سوگند وبلاگ سوگند .

وبلاگ سوگند

نمايندگي پكيج ايمرگاس در تهران

 تعمير پكيج ايمرگاس​
يكي ديگر از خدماتي كه مجموعه ايمن سرويس صداقت معتبر ترين مركز تعميرات پكيج در تهران، در زمينه تعمير پكيج به شما عرضه مي‌دارد، تعمير پكيج ايمرگاس است. پكيج ايمرگاس ساخت كشور ايتاليا است و به دو مدل فن دار (EOLO) و بدون فن (NIKE) در بازار به فروش مي‌رسد. مدل بدون فن آن از نوع پكيج تك مبدله و مدل فن دار بدون از نوع پكيج دو مبدله مي‌باشد. ظرفيت هاي لحاظ شده در پكيج ايمرگاس شامل 24000 هزار، 28000 هزار و 32000 هزار مي‌باشد كه بسته به محل استفاده و نيازتان مي‌توانيد اين پكيج را تهيه كنيد. مجموعه ايمن سرويس صداقت آماده ارائه خدمات پكيج در محل مي‌باشد

مشخصه هاي پكيج ايمرگاس 

محافظت در برابر گيرپاژ پمپ
داراي سيستم جرقه زن خودكار
داراي سيستم حفاظت از شعله
سيستم تخليه گاز
داراي ايمن ترين عيب ياب الكترونيك
ضد يخ زدگي
كنترل حداقل و حداكثر فشار آب
محدود كننده حداكثر دماي آب
سيستم نوسان آب
سيستم خاموش و روشن شدن خودكار
هواگيري خودكار
بزرگ ترين مركز تعمير پكيج ايمرگاس در تهران​
در هر نقطه اي از تهران اگر به دنبال يك تعميركار حرفه اي در زمينه سرويس و تعمير پكيج ايمرگاس خود بوديد و يا نحوه كار با اين پكيج را بلد نبوديد، كافيست با شماره هاي درج شده در سايت تماس گرفته و مشكل پكيج خود را براي كارشناسان مجموعه ايمن سرويس صداقت شرح دهيد.

در زمان سرويس پكيج ايمرگاس چه خدماتي ارائه مي‌شود؟​
چكاب كلي پكيج ايمرگاس
سرويس كردن شعله پكيج
در صورت لزوم شستشو كامل پكيج
تنظيم قطعات
عيب يابي كد خطاهاي پكيج
رسوب زدايي و اسيد شويي پكيج
سرويس پلوت
تعويض قطعه در صورت خرابي
هواگيري پكيج در صورت لزوم
سرويس پكيج مي‌تواند شامل مواردي ديگر نيز باشد كه در صورت نياز پكيج توسط سرويس كاران صورت مي‌گيرد. براي اطلاع از مراحل سرويس پكيج كافيست بر روي لينك آبي كليك كنيد.

هزينه تعمير برد پكيج ايمرگاس​
تعمير برد كه اصلي ترين قطعه پكيج است بايد به دست يك تعميركار زبده انجام شود تا كوچك ترين آسيبي به اين قطعه حساس وارد نشود. در بيشتر مواقع برد پكيج قابل تعمير نيست و بايد تعويض شود كه اصطلاحا قلق دارد و توصيه مي‌شود اگر در اين زمينه اطلاعات و يا مهارتي نداريد و تصميم به تعمير صفحه نمايش پكيج ايمرگاس يا تعمير برد پكيج ايمرگاس خود داريد، با مجموعه ايمن سرويس صداقت تماس بگيريد. هم خريد و هم تعويض اين قطعه داراي هزينه اي بالاست و همين امر سبب شده كه اجرت تعمير ان نيز افزايش يابد.

هزينه تعمير پكيج ايمرگاس​
سرويسكار بسته به نوع و تعداد خدماتي كه ارائه داده است، قيمت را محاسبه كرده و به شما اعلام مي‌كند. براي استعلام ليست هزينه هاي تعمير پكيج مي‌توانيد با مجموعه ايمن سرويس صداقت، مركز تعميرات پكيج در تهران تماس بگيريد.

اطلاعات تماس

آدرس دفتر تهران، رسالت، نبش خيابان اسلام پناه
متخصص تعميرات: ۰۹۱۲۹۲۷۸۸۶۴
كارشناس فني: ۰۹۱۹۳۷۰۲۰۸۱
دفتر مركزي 02133800669
تعمير و تعويض مبدل ثانويه پكيج ديواري ايمرگاس​
ممكن است بي كيفيت بودن لوله ها، رسوب املاح معدني آب، لوله كشي غير استاندارد و ساير موارد باعث شود كه ديگر مبدل ثانويه پكيج كارآيي لازم را نداشته باشد. براي تعمير و تعويض مبدل ثانويه پكيج ايمرگاس مي‌توانيد با مجموعه ما تماس بگيريد. اگر پكيج ايمرگاس شما داراي نشانه هاي زير بود مبدل ثانويه پكيج خراب شده و بايد تعمير شود.

بوي بد
خاموش شدن ناگهاني پكيج
كم شدن فشار آب منزل
تغيير عقربه ها
سر و صداي زياد پكيج
گرم نشدن ژوفاژ و...
تعويض قطعه فلوسوئيچ پكيج ايمرگاس​


اگر با وجود باز بودن آب گرم همچنان حالت دستگاه ثابت است، بعد از بستن شير آب گرم پكيج مدام در حال كار كردن است و آب گرم سرد بوده و بعد از تنظيم پكيج روي حالت تابستانه باز هم روشن نمي‌شود بايد فهميد كه حتما خللي در كاركرد قطعه فلوسوئيچ رخ داده است.

تعويض قطعه فلوسوئيچ پكيج توسط سرويس كاران پكيج ايمرگاس در مجموعه ايمن سرويس صداقت انجام مي‌شود.

تعمير و تعويض ترميستور پكيج ايمرگاس​
ترميستور پكيج تغييرات را اندازه گيري مي‌كند و به صورت يك سيگنال به برد ارسال مي‌كند. عملكرد صحيح سنسور NTC پكيج يا ترميستور پكيج ايمرگاس بسيار حائز اهميت است. شما مي‌توانيد براي تعويض اين قطعه از يك تعميركار متخصص در زمينه تعمير پكيج ايمرگاس در تهران كمك بگيريد.

تعمير و تعويض فلومتر پكيج ايمرگاس​
روشن شدن پكيج در هنگام استفاده از آب و گرم بودن آب مصرفي در رابطه مستقيم با فلومتر پكيج قرار دارند. مجموعه ايمن سرويس صداقت در زمينه تعمير و تعويض فلومتر پكيج بسيار تجربه دارد.

مشكلات رايج پكيج ايمرگاس​
انفجاري روشن شدن پكيج ايمرگاس
علت آن تنظيم نبودن فاصله الكترود جرقه زن، بالانس نبودن فشار گاز، خرابي دودكش و كافي نبودن اكسيژن و تنظيم نبودن شير گاز مي‌‌باشد. براي رفع علت انفجاري روشن شدن پكيج و تنظيم فشار شير گاز پكيج مي‌توانيد با مجموعه ايمن سرويس صداقت تماس بگيريد.

سرد و گرم شدن آب پكيج ايمرگاس
علت آن جرم گرفتن مبدل، نوسان فشار آب، خرابي سنسور فشار آب گرم پكيج، خرابي فلوسوئيچ و... مي‌باشد.

افت فشار پكيج ايمرگاس
علت آن نشتي، وجود هوا و نقص در منبع انبساط مي‌باشد. شما مي‌توانيد با مطالعه صفحه تنظيم فشار پكيج به راحتي فشار پكيج خود را بالا يا پايين ببريد.

نشتي آب در پكيج ايمرگاس
خرابي شير اطمينان، شير پركن پكيج، پوسيدگي و ايراد در منبع انبساط از عوامل بروز نشتي در پكيج است. نشتي آب پكيج ايمرگاس يكي از مواردي است كه اهميت بسيار زيادي دارد چرا كه در صورت نشت آب به برد پكيج، باعث از كار افتادن دستگاه شده و شايد باعث ‌شود كه دستگاه غير قابل تعمير شود.

خرابي منبع انبساط در پكيج ايمرگاس
به دلايل متنوعي ممكن است اين قطعه از كار بي‌افتد. در زماني ممكن است نياز به باد زدن و هواگيري منبع انبساط پكيج باشد، كه در اين شرايط بايد براي هواگيري منبع انبساط پكيج ايمرگاس خود اقدام كنيد.

عدم تشكيل شعله در پكيج ايمرگاس
علت آن خراب شدن برد پكيج، ايراد در سنسور حسگر شعله، فشار ضعيف گاز و خراب شدن جرقه زن پكيج مي‌باشد.

سرو صداي ناهنجار پكيج ايمرگاس
علت آن خرابي پمپ سيركولاتور، هوا در پكيج، آسيب شر سه طرفه و خرابي شير برقي مي‌باشد.

روشن نشدن پكيج ايمرگاس
كمبود آب در مخزن، كم بودن فشار گاز، وجود هوا در لوله ها و مسدود بودن مدار گرمايشي از عوامل بروز اين مشكل است.

همه و همه مشكلاتي است كه ممكن است براي پكيج ايمرگاس شما نيز رخ دهد، كه تعميركاران مجموعه ما مي‌توانند به صورت تخصصي مشكل پكيج شما را عيب يابي كرده و تعمير نمايند.

كدخطا هاي پكيج ايمرگاس​
بر روي برخي مدل هاي پكيج ايمرگاس، صفحه نمايشگري تعبيه شده كه در صورت بروز هرگونه اختلال در عملكرد پكيج يك ارور مخصوص به آن اختلال بر روي صفحه نمايشگر نمايان خواهد شد. اطلاع از اين ارور مي‌تواند به شما در عيب يابي و تعمير پكيج ايمرگاس كمك شاياني كند.

ارور E1 پكيج ايمرگاس
بسته بودن شير گاز و عدم شكيل شعله

ارور E10 در پكيج ايمرگاس
كاهش فشار مدار شوفاژ

ارور E11 پكيج ايمرگاس
خرابي سوئيچ دود و يا انسداد مسير دود

ارور E12 پكيج ايمرگاس
خرابي ان تي سي آب گرم مصرفي

ارور E15 پكيج ايمرگاس
خرابي برد الكترونيكي

ارور 16E پكيج ايمرگاس
خرابي فن و فرشر

ارور 17E پكيج ايمرگاس
درست نبودن سرعت فن

ارور 2E پكيج ايمرگاس
خرابي ترموستات حد

ارور 20E پكيج ايمرگاس
نرسيدن هوا به دستگاه, مسدود شدن محيط پكيج

ارور 24E در پكيج ايمرگاس
خرابي دكمه هاي كنترل فن

ارور 27E در پكيج ايمرگاس
خرابي پمپ و يا مشعل در مدار گردش آب شير هاي پكيج و شير پركن پكيج

اگر نياز به دريافت خدمات و يا مشاوره داريد، ايمن سرويس صداقت اينجاست تا پاسخگوي سريع مشتريان و شما عزيزان باشد. براي برقراري ارتباط با ما، با شماره هاي مندرج تماس حاصل فرماييد.

منبع:

https://imenservicesedaghat.com/post/17/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۶:۰۱ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج بوتان در غرب و شرق تهران

تعمير پكيج بوتان

ما در ادامه حتما يكسري مشكلات ساده و پيش پا افتاده را مطرح كرديم تا در صورت لزوم بتوانيد خودتان مشكل را حل كنيد. اما در يكسري از مسائل مانند: تعويض و تعمير برد پكيج، اسيد شويي پكيج، هواگيري پكيج و... پيشنهاد ما به شما استفاده از يك سرويس كار متخصص در اين حوزه مي‌باشد. چرا كه هر نوع تعميركاري تبحر لازم در تعمير پكيج شما را مي‌تواند نداشته باشد و يا خودتان تجربه لازم را نداشته باشيد. براي اطلاع بيشتر از خدمات اين مجموعه با ما تماس بگيريد.


مشكلات رايج پكيج بوتان
مشكلاتي كه در ادامه بازگو كرده‌ايم بيشترين مشكلاتي هستند كه ما روزانه از مشتريان عزيز دريافت مي‌كنيم.
چرا پكيج بوتان آب را گرم نمي‌كند؟
يكي از رايج ترين مشكلاتي كه ممكن است براي پكيج بوتان شما به وجود بيايد، گرم نشدن آب پكيج يا گرم و سرد شدن آن است كه مجموعه ايمن سرويس صداقت با اعزام تعميركار در سريع ترين زمان ممكن مي‌تواند اين مشكل را عيب يابي و بر طرف كند.
چرا لوله هاي پكيج بوتان نشتي دارد؟
نشتي پكيج ممكن است به دلايل سوراخ بودن قسمتي از سيستم گرمايش يا انسداد لوله هاي آن اتفاق بيافتد كه در اين شرايط نياز به رسوب زدايي لوله ها و درخواست يك تعميركار از مجموعه اي معتبر داريد. رسوب پكيج به سرعت بايد برطرف شود زيرا به مرور مي‌تواند باعث خراب شدن ساير قطعات پكيج شود.
چرا پكيج بوتان به صورت انفجاري روشن مي‌شود؟
دلايل انفجاري روشن شدن پكيج شامل موارد زير مي‌باشد:
تنظيم نبودن شير گاز
خرابي دودكش پكيج
مسدود بودن سوراخ هاي مشعل
نقص در جرقه زن
خرابي پرشر هوا
چه زماني پكيج بوتان نياز به اسيدشويي دارد؟
در زماني كه آب پكيج نشت يابد و يا پكيج سر و صداي ناهنجار توليد كند مي‌توانيد متوجه شويد كه پكيج شما نياز به اسيد شويي دارد. اسيد شويي پكيج بايد توسط يك تعميركار متخصص انجام شود تا به صورت اصولي و درست مشكل پكيج برطرف شود.
اگر هر يك از مشكلات بالا را داريد كافي است با شماره تلفن هاي درج شده در سايت تماس بگيريد و با كارشناسان ما در مركز تعمير پكيج اين سرويس صداقت صحبت كنيد.
علت خاموش شدن پكيج بوتان چيست؟
خاموش دن ناگهاني پكيج بوتان ممكن است به دليل خرابي يكي از قطعات مكانيكي و يا حسگر پكيج باشد. گاه اين مشكل به سادگي با دكمه ريست حل مي شود اما گاهي دستگاه بايد توسط يك تعميركار پكيج بوتان مورد بررسي قرار بگيرد. در ادامه به بررسي دلايل خاموش شدن پكيج بوتان مي‌پردازيم:
قطعي برق و گاز
وجود هوا در سيستم
كمبود آب در مدار پكيج
وجود رسوب
خرابي پمپ پكيج
فعال شدن سنسور دود
مشكل در الكترود يون پكيج
گرفتگي رادياتورها
چرا آب مصرفي پكيج بوتان سرد و گرم مي‌شود؟
نوسان دماي آب پكيج
زياد شدن ارتفاع شعله كوتاه
رسوب گرفتن مبدل صفحه اي
معيوب شدن NTC مصرفي
كاهش فشار آب ورودي
نوسان فشار آب ورودي به علت عدم تنظيم پمپ فشار و باد نداشتن منبع انبساط
منبع انبساط پكيج بوتان چگونه هواگيري مي‌شود؟
تنظيم باد و باد زدن منبع انبساط پكيج بايد به صورت مرتب انجام و بررسي شود كه خالي شدن باد منبع انبساط پكيج مي‌تواند دلايل زيادي داشته باشد. حتما در نظر داشته باشيد كه قبل از باد زدن منبع انبساط پكيج ابتدا بايد دليل خالي شدن باد آن را بررسي و سپس براي باد زدن آن اقدام كرد.
هواگيري پكيج بوتان
يكي از ضروري‌ترين كار‌ها براي افزايش طول عمر پكيج، هواگيري پكيج است. در طي هواگيري پكيج، هواي جمع شده در مدار آب خارج مي‌شود. اگر هواگيري پكيج بوتان به موقع انجام نشود، هواي خانه گرم نمي‌شود و به دليل افزايش مصرف انرژي فشار زيادي به پكيج وارد خواهد شد. هواگيري كار چندان پيچيده اي نيست و خودتان نيز مي‌توانيد انجام دهيد ولي چنانچه نتوانستيد به درستي اين كار را انجام دهيد مي‌توانيد براي تعمير پكيج خود از يك تعميركار پكيج بوتان در مجموعه ايمن سرويس صداقت كمك بگيريد.
تعمير پكيج بوتان در نقاط مختلف تهران
تعمير پكيج در غرب تهرانتعمير پكيج در شمال تهرانتعمير پكيج در شرق تهرانسعادت آبادونكتهرانپارسشهرك غربوليعصرنارمكپونكهنگامميردامادصادقيهجردنحكيميهشهرك اكباتانهرويپاسداران
در تمامي مناطق ذكر شده و ساير مناطق مربوط به شرق، غرب و شمال تهرانف مجموعه ايمن سرويس صداقت براي تعميرپكيج بوتان و سرويس پكيج هايي با برندهاي مختلف آماده خدمت رساني به شما عزيزان است.
قيمت تعمير پكيج بوتان
اجرت تعمير پكيج بوتان به عواملي مانند نوع خرابي قطعه، تعويض در صورت نياز و موقعيت شما بستگي دارد. با تماس با شماره هاي درج شده مي‌توانيد اطلاعات مورد نياز خود را كسب و از ليست قيمت ها مطلع شويد.
راهنماي تعمير پكيج بوتان
همانطور كه گفتيم ممكن است مشكل پكيج شما بسيار ساده و سريع حل شود پس با دانستن يكسري نكات مي‌توانيد به سرعت پكيج خود را عيب يابي كنيد. اما در بيشتر اوقات به دليل فشار كم آب در پكيج، فشار پكيج نيز افت مي‌كند و كاركرد دستگاه مختل مي‌شود. برد از طريق پرشر سوئيچ هوا از كمبود فشار آب مطلع شده و تمامي جريانات و كاركرد پكيج را قطع مي‌كند تا آسيبي به ساير قطعات وارد نشود. بهتر است اگر در اين زمينه دانش فني و تخصصي نداريد تعمير پكيج بوتان را به يك تعميركار متخصص بسپاريد.
تعمير برد پكيج بوتان
همانطور كه بدن انسان براي انجام وظايف نياز به يك فرمانده مانند مغز دارد، پكيج نيز براي انجام كارها و انتقال جريانات لازم، نيازمند برد است كه نقش مغز دستگاه را دارد. روي برد دستگاه يكسري قطعات نصب شده اند مانند: رله، فيوز، آي سي و ... كه اگر دچار مشكل جدي شوند نياز به تعويض برد است كه معمولا براي پكيج هايي با عمر بالاي 5 سال اتفاق مي افتد اما اگر مشكل بد جزئي باشد با تعويض قطعه تعمير مي‌شود. تعمير انواع مدل هاي پكيج بوتان كه توسط ايمن سرويس صداقت تعمير ميشود عبارت است از:
تعمير پكيج بوتان مدل بيتا
تعمير پكيج بوتان مدل كالدا ونزيا
تعمير پكيج بوتان مدل پرلا
تعمير پكيج بوتان مدل پارلا
تعمير پكيج بوتان مدل اپتيما
مجموعه ايمن سرويس صداقت با اعزام تكنسين متخصص براي تعمير مدل هاي مختلف پكيج بوتان، به سرعت مشكل برد پكيج شما را شناسايي و حل مي‌كند.
تعمير و تعويض مبدل ثانويه پكيج بوتان
در مواقع تجمع رسوب حركت آب درون لوله و مبدل ثانويه سخت خواهد بود و به ساير قسمت ها فشار وارد مي‌شود كه خب طبيعتاً اين موضوع خوب نيست و بايد فكري براي آن كرد. برخي نشانه ها به شما متذكر مي‌شوند كه بايد مبدل ثانويه پكيج تعمير يا تعويض شود و در صورت نياز رسوب زدايي شود كه شامل موارد زير است:
بوي نامطبوع در پكيج
خاموش شدن ناگهاني پكيج
كم شدن فشار آب منزل
تغير در درجه و عقربه هاي پكيج
سر و صداي زياد پكيج
شوفاژ به طور استاندارد گرم نمي‌كند.
كم شدن دماي آب گرم حتي زماني كه پكيج روشن بوده است.
رسوب گيري و اسيد شويي مبدل پكيج در اين مواقع به دو روش سنتي و مدرن انجام مي‌شود.
رسوب گيري پكيج بوتان به روش سنتي:
لازم است كه در اين روش مهارت داشته باشيد. در صورت نداشتن مهارت كافي حتما از متخصص و تعمير كار ماهر كمك بگيريد.
پكيج را از برق كشيده و از قطع اتصال برق مطمئن شويد.
كاور روي پكيج را باز نماييد.
آب پكيج را تخليه كنيد. براي انجام اين كار لازم است آب ورودي سرد پكيج را قطع و سپس شيرپركن را خلاف جهت عقربه هاي ساعت چرخانده و در آخر شير آب گرم را باز كنيد.
با استفاده از آلن پيچ هاي اصلي مبدل ثانويه را باز كرده و در مواد مخصوص قرار دهيد.
مبدل را با فشار آب شستشو دهيد تا از رسوبات كاملا پاك شود.
اگر رسوبات كاملا پاك نشد با حرارت دان قطعه روي شعلع مستقيم و ضربه زدن به آن مي توانيد رسوبات باقي مانده را تخليه كنيد.
مبدل ثانويه را پس از شستشوي دقيق به بدنه وصل كنيد.
پوشش و بدنه پكيج را سرجايش قرار دهيد.
فشار پكيج را روي 1.5 درجه تنظيم كنيد.
رسوب گيري پكيج بوتان به روش مدرن:
در اين روش با بهره گيري از پمپ رسوب گير مي‌توانيد بسيار ساده تر و راحت تر مبدل ثانويه پكيج خود را رسوب زدايي كنيد. در اين روش ابتدا پمپ را در ظرف مخصوص قرار دهيدو سپس با اتصال جريان به دستگاه و پمپ كاملا قطعه خود را شستشو دهيد. حداقل مان شستشو نيم ساعت مي‌باشد. لازم به ذكر است به دليل استفاده از مواد اسيدي و خورنده، حتما از ماسك و دستكش استفاده كنيد و اگر مواد با پوستتان برخورد كرد سريعا با آب فراوان آن ناحيه را بشوييد. همچنان نظر ما مبني بر كمك گرفتن از تعميركار پكيج ماهر و كاربلد مي‌باشد.
تعمير و سرويس جرقه زن پكيج بوتان
جرق زن پكيج به واسطه جرقه اي كه ايجاد مي‌كند، سبب روشن شدن پكيج مي‌شود. پس نقص در اين قسمت از پكيج، باعث عدم دسترسي به آب گرم مصرفي مي‌شود. عواملي مانند:
خرابي الكترود جرقه زن پكيج
اتصال الكترود جرقه به بدنه
قطع يا ايراد پيدا كردن كابل جرقه زن
خراب شدن ترانس جرقه زن پكيج
و ساير مواردي كه سبب روشن شدن پكيج نمي‌شود. ايمن سرويس صداقت ارائه دهنده خدمات مختلف مي‌باشد. كافيست با شمار هاي درج شده تماس بگيريد.
تعمير كليد حرارتي پكيج بوتان
اين كليد به جهت افزايش ايمني و حفظ سلامت مصرف كنندگان تعبيه شده است. تعمير و ترميم اين كليد در صورت بروز مشكل حتما بايد در الويت قرار گيرد. اين سنسور مانند يك كليد قطع و وصل عمل مي‌كند. دليل نام گذاري اين كليد به نام كليد حرارتي ، به دليل ميزان حرارت تعين شده بر اساس مسير گاز ورودي مي‌باشد.
اگر شمعك دائما خاموش و روشن شود.
مشاهده ارورهايي مربوط به اين سنسور مانند E02-E03
روشن شدن چراغ چشمك زن روي دستگاه به حالت قرمز
تست كردن عملكرد كليد حرارتي با استفاد از يك مولتي متر كه در صورت سالم بودن از آن صداي بوق شنيده مي‌شود.
مواردي كه گفته شد مي‌تواند راهنمايي براي حل مشكل شما باشد. در صورت بروز مشكل از سرويس كار تعمير پكيج بوتان درخواست كنيد تا سريعا پكيج را عيب يابي و مشكل را برطرف كند.
تعمير و تعويض فلوسوئيچ در پكيج بوتان
يكي از وظايف مهم اين قطعه توليد آب گرم مصرفي مي‌باشد كه خرابي در اين قطعه باعث مي‌شود آب گرم در دسترس نداشته باشيد. عوامل متعددي سبب بروز مشكل در فلوسوئيچ مي‌شود كه به شرح زير است:
قطع بودن سيم هاي ارتباطي
جمع شدن رسوبات در مغزي و غاورينگ هاي فلوسوئيچ
گير كردن اين قطعه
بروز مشكل د رحالت مغناطيسي
توصيه اكيد ما به شما كمك گرفتن از افراد آگاه به سرويس و تعمير پكيج بوتان مي‌باشد. اما اگر تجربه تعويض داريد خالي از لطف نيست كه به نكات گفته شده در ادامه توجه كنيد:
دستگاه را از برق بكشيد.
گاز را توسط دسته اصلي آن قطع كنيد.
شير آب ورودي به پكيج را به طور كامل ببنديد.
قاب دستگاه را باز كنيد.
آب درون پكيج را تخليه كنيد
قسمت كنترل پنل جلوي پكيج را به سمت پايين بكشيد.
حال شما يك قطعه مشكي رنگ و استوانه اي شكل مشاهده مي‌كنيد
فلوسوئيچ را از محل اتصال سيم ها باز كنيد
با استفاده از آچار مناسب مغزي را شل كرده و فلوسوئيچ را به سمت جلو بكشيد تا قطعه بيرون كشيده شود.
تعمير فن پكيج بوتان
عواملي مانند:
توليد صداي آزار دهنده
عدم چرخش فن پروانه
روشن ماندن فن و...
به ما يادآور بروز نقص در پكيج مي‌شوند. شستشوي پروانه داخلي و فن پكيج توسط اسپري از ديگر خدمات قابل ارائه مجموعه است زيرا براي تعمير به موقع به خصوص در فصول سرد سال كه اين قطعه بسيار پر اهميت است لازم است با سرويس كار مجرب تماس گرفته و سريعا فن را تعويض و يا تعمير كنيد.
راهنماي پكيج بوتان مدل اپتيما
دوشاخه را به پريز وصل كنيد و وضعيت سيستم را بررسي كنيد.
بعد از مطمئن شدن برد از آب داشتن دستگاه از طريق پرشر سوئيچ هوا، فرمان روشن شدن پمپ صادر مي‌شود.
برق شير موتوري نيز وصل مي‌شود و در وضعيت گرمايش قرار مي‌گيرد. از شروع فعاليت NTC دماي آب را به برد گزارش مي‌دهد.
برد دماي گزارش شده را با دماي تنظيم شده مقايسه كرده و در صورت نياز آن را با روشن كردن فن تغيير مي‌دهد.
در صورتي كه عملكرد دستگاه دچار اختلال شود چراغ هاي قرمز روي پانل دستگاه روشن مي‌شود و بايد براي راه اندازي مجدد آن چند ثانيه صبر كنيد.
فشار دستگاه حتما بايد روي 1.5 بار باشد.
در صورت كم بودن فشار دستگاه شير پركن را باز كرده تا عقربه به 1.5 برسد.
در صورتي كه فشار تنظيم باشد اما استارت نخورد بايد ولوم را در حالت 0 و قطعي موقت قرار دهيد و مدتي بعد دوباره امتحان كنيد.
در صورتي كه مشكل دستگاه رفع نشود بهتر است با شماره تماس گرفته و درخواست خود را براي تعمير پكيج بوتان ثبت نماييد.
چگونه فشار بار پكيج بوتان را بايد تنظيم كرد؟
براي تنظيم فشار پكيج يك شير تعبيه شده كه به رنگ آبي يا مشكي است. براي ديدن آن بايد خم شويد و زير دستگاه را با دقت مشاهده نماييد. اين شير بايد به سمت چپ چرخانده شود تا عقربه هاي روي پانل پكيج به روي 1.5 برسد. بعد از رسيدن به روي اين عدد بايد شير را به سمت راست چرخاند تا كامل بسته شود.
اگر فشار دستگاه زود به زود افت كند نشان از نشتي در دستگاه يا سيستم لوله كشي رادياتور ها مي‌دهد كه بايد دقيق بررسي شود و در صورت وجود مشكل با يك مركز معتبر و متخصص در اين زمينه تماس حاصل نماييد.
شناسايي قطعات پكيج بوتان
حسگرها
حسگرها وظيفه اطلاع رساني عملكرد و وضعيت پكيج به برد را دارند كه شامل پرشر هوا، پرشر آب، ترموستات حد، سنسور ان تي سي (NTC)، يون تشخيص شعله، فلوسوئيچ و ترموستات دود مي‌باشد.
قطعات مجري فرمان
اين قطعات، قطعاتي هستند كه فقط با فرمان برد الكترونيك شروع به فعاليت مي‌كنند كه شامل پمپ، شير كنترل گاز، فن و شير موتوري مي‌شود.
قطعات مكانيكي
عملكرد اين قطعات بستگي به شرايطي دارد كه در آن قرار مي‌گيرند كه شامل مبدل حرارتي، منبع انبساط، مبدل ثانويه، شير اطمينان، برنر شعله يا شعله پخش كن و باي پس و بلوك هاي برنجي مي‌شوند.
علت روشن ماندن چراغ زرد پكيج بوتان
علت آن وجود اشكال در سنسور مصرفي مي‌باشد كه با تعويض NTC مصرفي پكيج تعمير و مشكل رفع خواهد شد.
علت چشمك زدن چراغ سبز پكيج بوتان
افت فشار مدار گرمايش و وجود اشكال در فن و پرشر سوئيچ هوا باعث بروز اين خطا مي‌شود كه با تعمير پكيج اين مشكل نيز برطرف خواهد شد.
تعويض و تعمير فلومتر پكيج بوتان
فلومتر پكيج داراي يك ساختار مكان3يكي است كه به گونه اي طراحي‌ شده كه با جريان پيدا كردن آب و با استفاده از يك توربين مغناطيسي مي‌چرخد. جلوي اين چرخ يك حسگر وجود دارد كه اطلاعات را با توجه به آبي كه از چرخ خارج مي‌شود به برد دستگاه انتقال مي‌دهد. در ادامه ميزان شعله پكيج تنظيم‌شده و عمليات گرم شدن آب بدون هدر رفت انرژي انجام مي‌شود. در صورتي كه اين قطعه خراب شد مي‌توانيد براي تعمير و تعويض فلومتر پكيج بوتان خود با مجموعه ايمن سرويس صداقت تماس بگيريد.
تعمير صفحه نمايش پكيج بوتان
برخي از شركت‌هاي توليد كننده پكيج با توجه به نياز مصرف‌كننده و هم‌چنين سليقه، در توليدات خود از دو يا چند برد استفاده مي‌كند. عموماً پكيج‌هايي كه صفحه‌ نمايش ديجيتال دارند از يك برد كه همان برد كنترل سيستم مي‌باشد استفاده‌ مي‌كنند. صفحه نمايش پكيج بوتان به دليل حساسيت بالا بايد به دست تعميركاران متخصص در اين زمينه تعويض و تعمير شود. براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره درج شده در سايت تماس بگيريد.
آدرس دفتر تهران، رسالت، نبش خيابان اسلام پناه
متخصص تعميرات: ۰۹۱۲۹۲۷۸۸۶۴
كارشناس فني: ۰۹۱۹۳۷۰۲۰۸۱
دفتر مركزي 02133800669
تعويض ترميستور پكيج بوتان
سنسور NTC قطعه اي مهم و پر اهميت در پكيج است كه تعويض آن در مدل هاي مختلف پكيج متفاوت است. در پكيج ها دو نوع سنسور مستغرق و سطحي وجود دارد كه هر كدام كاربرد خاصي دارند. ترميستور يا سنسور NTC پكيج قابل تعمير نيست و در صورتي كه دچار خرابي شود بايد تعويض شود. براي تعويض ترميستور پكيج بوتان حتما با مجموعه ايمن سرويس صداقت تماس بگيريد.
تعمير و تعويض سنسور فشار آب پكيج بوتان
سنسور فشار آب پكيج يك قطعه بسيار كاربردي و مهم در پكيج است كه براي بخش سيستم گرمايش و گرم كردن آب مورد استفاده قرار مي‌گيرد. خرابي در اين قطعه نياز به كمك گرفتن از يك سرويس كار ماهر پكيج بوتان دارد تا كار تعمير و تعويض اين قطعه را به درستي انجام دهد.
تبديل حالت تابستاني به زمستاني در پكيج بوتان
راه اندازي پكيج بوتان به حالت زمستانه :
شيرهاي زير دستگاه را باز كنيد(دسته شيربايد ممتد با شير قرار بگيرد نه عمود با شير).
شيرهاي همه رادياتورها را باز كرده و از باز بودن شيرهاي برگشت رادياتور (پايين رادياتور) نيز اطمينان حاصل نماييد.
از طريق شير مشكي و گردي كه زير دستگاه تعبيه شده است و شير پركن ناميده مي‌شود، فشار را را روي ۱/۵ بار تنظيم كنيد. نحوه باز كردن شير پركن به اين صورت است كه بر خلاف جهت عقربه هاي ساعت شير را چرخانده و درجه فشار را بررسي كنيد. هر وقت فشار روي ۱/۵ بار قرار گرفت شير را به حالت اوليه ببنديد.
از تك تك رادياتورها هواگيري كنيد. به صورتي كه شير هواگيري را با پيچ گوشتي دو سو باز كرده و بگذاريد هوا خارج شود و زماني كه كمي آب تخليه شد شير هواگيري را كامل ببنديد.
پس از هواگيري، فشار پكيج را ( مجددا ) روي ۱/۵ بار تنظيم كنيد.
كليد انتخاب وضعيت ( ولوم بزرگ روي پانل) را در حالت زمستانه قرار داده و دماي مورد نظر را توسط كليد مربوطه در روي پانل تنظيم كنيد.
كليه رادياتورها بايد بررسي شوند تا نشتي نداشته باشند. بعد از ۱۵ دقيقه تمام رادياتور ها رو لمس كنيد تا از گرم شدن آن مطمئن شويد.
راه اندازي پكيج بوتان به حالت تابستانه :
كليد انتخاب وضعيت (ولوم بزرگ روي پانل) را در حالت تابستانه قرار دهيد.
معمولا در زير پكيج، ۳ عدد شير قرار دارد كه يكي از آنها از نظر اندازه و سايز كوچكتر از دو تاي ديگر است.شيري كه از بقيه بزرگتر است، ورودي آب سرد مي‌باشد و دو شير ديگر شيرهاي مدار گرمايش هستند.
شير آب سرد ورودي به دستگاه را باز كنيد.
بهتر است شيرهاي رفت و برگشت مدار گرمايش را ببنديد.
در هنگام بروز هرگونه مشكل و اختلال در پكيج بوتان مي‌توانيد با شماره هاي درج شده در سايت كه متعلق به بزرگترين و معتبر ترين مركز تعمير پكيج و داكت اسپليت در تهران بنام ايمن سرويس صداقت مي‌باشد، تماس بگيريد و درخواست خود را براي اعزام تعميركار به منزل ثبت نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۶:۱۷ توسط:1sogand موضوع: نظرات (0)